Separator mgły olejowej

Zastosowanie: Audi A6, silniki V6, konstrukcja silnika oparta na technologi kompaktowych modułów, jednym z nich jest dostarczany przez nas separator.

Moduł zarządzania cieczą

Zastosowanie: Opel, silniki 1.6 SIDI, model Cascada, wykonany z aluminium moduł cechuje niska waga a także duża funkcjonalność dzięki inteligentnemu połączeniu pompy wody i sterowanego przez komputer termostatu.

System filtracji oleju

Zastosowanie: MAN, silniki D20 oraz D26, modele TGL, TGX. Zintegrowany moduł filtrujący zarówno olej jak i ciecz chłodzącą silnik. Odpowiednie czujniki i system zaworów regulują przepływ obu płynów.

Moduł zarządzania cieczą

Zastosowanie: Daimler AG, silniki HDEP 3-ciej generacji, modele Mercedes Actros, Freightliner Cascadia, niska waga i małe rozmiary modułu małe rozmiary mają pomóc spełnić obecne i przyszłe bardzo restrykcyjne wymogi emisji spalin

System filtracji paliwa

Zastosowanie: Opel, Chevrolet, silniki diesla D1xx, modele Opel Insigna, Cascada, Astra, Chervolet Cruze, kompaktowy i wielofunkcyjny moduł filtracji paliwa wyposażony w grzałkę paliwa oraz separator wody.

System filtracji oleju

Zastosowanie: grupa VAG, silnik MQB, modele m.in. VW Golf VII, Audi A3, Audi A4, opracowany przy ścisłej współpracy z Volkswagenem moduł cechuje wielofunkcyjność dzięki zintegrowanej chłodnicy oleju a także czujnikom monitorującym parametry pracy silnika.

System filtracji paliwa

Zastosowanie: MAN, silniki D08 i D20, modele TGL i TGX, system filtrujący spełnia najbardziej restrykcyjne wymogi systemu Common Rail, jest w stanie usunąć z paliwa najdrobniejsze zanieczyszczenia a także wodę z paliwa.

Moduł zarządzania cieczą

Zastosowanie: Daimler AG, silniki platforma MDEG, modele Evo-Bus, Freightliner, Fuso, Mercedes-Benz i Unimog, Moduł zintegrowany z filtrem przepływowym, filtrem odśrodkowym (opcjonalnie), pompą cieczy chłodzącej, chłodnicą oleju, termostatem i zbiornikiem na inhibitor korozji.

System filtracji oleju

Zastosowanie: Mercedes Benz, silnik M133 AMG Otto, modele CLA, GLA, kompaktowy moduł filtracji oleju, maksymalna powierzchnia filtrująca przy jak najmniejszych wymiarach modułu. Wymienny wkład filtra oleju Energetic® pozwala na szybkie, przyjazne dla środowiska przeglądy serwisowe.

Misa olejowa - górna część


Zastosowanie: Audi, Bentley, silniki W12 FSI, modele Audi A8, Bentley Continental GT, ultra lekka konstrukcja, która powstała dzięki technologii ciśnieniowego odlewu aluminium łączy w sobie wiele funkcji użytkowych przy jak największym zminimalizowaniu potrzebnej do instalacji przestrzeni.

Moduł zarządzania cieczą

Zastosowanie: DAF, silniki MX-11 (EURO 6; 10,8 L), 6cyl. rzędowy 290-440 PS, modele DAF XF, DAF CF, Peterbilt, Kennworth, ten moduł zarządzania cieczą jest wyposażony w najskuteczniejszy na rynku separator mgły olejowej, dodatkowo opatentowany, opcjonalnie stosowany filtr odśrodkowy jeszcze skuteczniej filtruje olej.